شهرستان ها

لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

ایلام- امام جمعه ایلام بر لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در نشست مجمع استاد یاران صالحین با استاد شبکه تربیتی استانی ایلام ضمن تبریک به انتصاب فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین استان، گفت: سردار حسینی در هر جایی خدمت کرده‌اند، زیبادرخشیدند و باعث خوشنامی برای استان و کشور بودند.

وی بیان کرد: سردار حسینی برای حضور در استان ایثار کردند چراکه ایشان مشاور فرماندهی کل سپاه بودند، با بازگشت به جایگاه قبلی که بر مبنای تقوا و تکلیف گرایی، در واقع ایثار کردند، که بنده از این تواضع ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: ظرفیت شبکه‌های تربیتی صالحین بسیج واقعاً در کشور بی‌بدیل است، مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است.

وی تصریح کرد: هر چه قدر روی کارهای فرهنگی و کادرسازی، سرمایه گذاری و کار کنیم خروجی بالاست، کارهای بدون خروجی هیچ ارزشی در جامعه ندارند.

وی با اشاره به اهمیت شبکه صالحین برای تربیت نسل جوان، عنوان کرد: باید در شبکه صالحین توجه و کارهای ویژه صورت گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شرایط الان که انتخابات است، باید سمت و سوی جامعه برای مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله شبکه صالحین حرکت کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا