شهرستان ها

لزوم افزایش تعاملات برای ایجاد مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات

کرج- رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز بر لزوم افزایش تعاملات لازم برای فراهم شدن مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی ظهر سه‌شنبه در دیدار با بازرس کل استان البرز با تشکر از رویکردها و همکاری‌های خوب وی در تعامل با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: با توجه به بخشنامه‌های داخلی ابلاغی در خصوص استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی و بازرسی کل استان‌ها و نظر به حسن اشتهار جناب آقای مشهدی بازرس کل استان با سوابق خوشنامی مدیریت بازرسی و قضائی و شأنیت نظارتی مطلوب ایشان، درخواست عضویت ایشان در هیأت نظارت استانی مطرح است.

وی بیان کرد: ارسال رونوشتی از مکاتبات هشداری و تذکر ترک فعل مرتبط با تکالیف قانونی دستگاه‌ها در الزامات یا ممنوعیت‌های انتخاباتی برای دفتر نظارت بر انتخابات استان ارسال شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز توجه و اهتمام لازم در رعایت بی طرفی و استقلال دفتر نظارت بر انتخابات و فراهم شدن شرایط سهل و سریع در استفاده از ظرفیت‌های بانک‌های اطلاعاتی و سامانه‌ای دستگاه‌های مختلف به ویژه حوزه نظارتی برای شناخت صحیح‌تر و دقیق‌تر و انجام شایسته‌تر وظایف و مأموریت‌های محوله را مهم برشمرد و وجود آمادگی و تعاملات لازم برای فراهم شدن مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات با همکاری دستگاه‌های ذیربط را یادآور شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا