شهرستان ها

لزوم ایجاد قرارگاه ویژه محرومیت‌زدایی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به حل مشکلات استان کرمانشاه، گفت: قرارگاه ویژه محرومیت‌زدایی در کرمانشاه باید تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر ارتباطات، استاندار و مسئولان استانی در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، خطاب به وزیر ارتباطات اظهار کرد: کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی نیازمند توجه ویژه‌ای است که روزهای سختی از دوران دفاع مقدس تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز استان کرمانشاه درخور و شایسته آن نیست، افزود: استان کرمانشاه با داشتن ۴۰۰ هزار حاشیه نشین و نادیده گرفتن آنها دچار معضل شده و این استان امروز در چهار جهت محصور در حاشیه نشینی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعریف و تمجید بی اساس برخی‌ها از دولت عاملی بازدارنده خواهد بود و تاکنون سبب شده که بسیاری مسائل مهم مورد غفلت قرار گیرند و حاشیه‌نشینی و رفع این معضل یکی از موارد اساسی مغفول مانده است.

احمدی با تاکید بر اینکه بسیاری از اسکان‌ها در حاشیه غیر رسمی هستند، خاطر نشان کرد: دردهای استان کرمانشاه فراوان است اما اسکان‌های غیر مجاز و توسعه حاشیه نشینی آفت استان کرمانشاه شده‌اند.

وی به بروز آسیب‌های اجتماعی با سر منشأ بیکاری، تاکید کرد: مشکلاتی مانند بیکاری و عزل مدیران نالایق باید هرچه سریع‌تر ساماندهی و بررسی شود تا این استان در مسیر توسعه و پیشرفت دست یابد.

احمدی در پایان خطاب به وزیر ارتباطات به عنوان نماینده دولت در استان کرمانشاه، گفت: انتظار داریم که دردهای این استان را به گوش مسئولان بالادستی و مربوطه رسانده و نسبت به راه‌اندازی و توسعه محرومیت‌زدایی اهتمام ویژه صورت گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا