شهرستان ها

لزوم برخورد قاطع با شبکه‌های سازمان یافته هنجار شکن در خوزستان

اهواز – استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های متولی با رصد اطلاعاتی با شبکه‌های سازمان یافته و معاند که با هنجار شکنی در جامعه قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان خوزستان به مردمی بودن کار امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق خود مردم و بر محور قانون انجام پذیرد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: همه مردم در کنار دستگاه‌های متولی موظف به اجرای قانون هستند چون تا زمانیکه در مسیر قانون حرکت کنیم، مشکلات در جامعه کاسته خواهد شد.

وی بر برخورد با شبکه‌های سازمان یافته هنجار شکن در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی با رصد اطلاعاتی با شبکه‌های سازمان یافته و معاند که با هنجار شکنی در جامعه قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر همه صنف‌ها در میدان حضور داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با هماهنگی و ارتباط با همه صنوف در این مسئله با همفکری راهکارهای لازم را ارائه دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا