شهرستان ها

لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی اردبیل

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش در صنعت گردشگری از جایگاه مهمی برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری رویدادهای مشترک افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری با مشارکت دستگاه اجرایی و با استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف برگزار شود، تا جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهرستان‌ها نیز شناسایی و معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به پیش‌بینی برگزاری رویداد پاراگلایدرها در منطقه «گلی بلاغ» شهرستان بیله‌سوار در آذرماه اشاره کرد و گفت: بازی‌های بومی و محلی یکی از نقاط اشتراک ادارات کل میراث‌فرهنگی و ورزش و جوانان است که در این زمینه نیز آماده برگزاری رویدادهای مشترک هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه رویدادهای ورزشی فرصت خوبی برای معرفی و ارائه محصولات صنایع‌دستی نیز محسوب می‌شوند، ادامه داد: باید از این فرصت در استان استفاده کنیم تا صنایع‌دستی اردبیل در سطح کشور و دنیا به خوبی معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه طبیعت‌گردی همواره مطرح بوده، برخورد با تورهای غیرمجاز و متخلف است که امیدواریم با همکاری وهمراهی اداره کل ورزش استان برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا