شهرستان ها

لزوم به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در فراهم کردن بستر مشارکت مردم

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تمامی ظرفیت‌ها در فراهم کردن بستر مشارکت مردم به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی در نشست با حزب ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین‬ با اشاره به نقش احزاب در توسعه سیاسی و امنیتی و مشارکت مردمی اظهار داشت: احزاب سیاسی با کارکردهای مختلف از جمله گسترش مشارکت سیاسی، مشروعیت، یکپارچگی ملی، مدیریت منازعات و جامعه‏ پذیری سیاسی، می‌توانند تأثیر بسزایی در زندگی عمومی و سیاسی جامعه برجای بگذارند.

وی افزود: احزاب سیاسی باید با کمک به گسترش آگاهی سیاسی مردم شهروندان را به زندگی انتقادی، همبستگی و فعالیت جمعی سوق داده و با تأثیرگذاری بر شکل‏ دهی و تبیین مصالح دینی و ملّی، ضریب امنیت ملی را افزایش دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نقش احزاب و جریان‌های سیاسی در جلب مشارکت‌های مردم را بسیار مهم دانست و با تاکید بر حمایت از احزاب افزود: تکلیف دشمن در طول انقلاب اسلامی مشخص است و همه ظرفیت‌های خود را علیه جمهوری اسلامی به کار برده است و باید بتوانیم مثل گذشته با همراهی و بصیرت مردم این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه باید تمامی ظرفیت‌ها در فراهم کردن بستر مشارکت مردم به کار گرفته شود، افزود: در تقویت مشارکت مردمی همه قوا باید نقش خود را ایفا کنند و احزاب و سایر گروه‌ها هم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا