شهرستان ها

لزوم ترغیب دانش‌آموزان لرستانی به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای

خرم‌آباد – دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش لرستان بر لزوم ترغیب دانش‌آموزان این استان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میر ساکی امروز دوشنبه در جلسه ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ بازدید از ستادهای ثبت‌نام استان و پیگیری مکتوب نقاط ضعف و قوت شناسایی شده است.

وی گفت: در این بازدیدها، ساماندهی همه مدارس استان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان به نحو احسن، توجیه و آگاه‌سازی رؤسا و معاونین ادارات و مدیران مدارس با برگزاری جلسات متعدد حضوری و وبینار توسط ستاد، ساماندهی سرویس مدارس، توجیه مدیران برای رعایت محدوده جغرافیایی مدارس در هنگام ثبت‌نام، برگزاری نمایشگاه برای ترغیب دانش‌آموزان و والدین به رشته‌های فنی و حرفه و کار و دانش در راستای هدایت تحصیلی، نصب آگهی QR کد مدارس بر روی تابلو اعلانات مدرسه جهت نظرسنجی مورد تأکید قرار گرفت.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به استقرار این ستاد در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و برنامه‌ریزی روزانه و حضور معاونین و اعضای کارگروه ستاد ثبت‌نام در اداره کل آموزش‌وپرورش استان، افزود: شماره‌تلفن ۰۶۶۳۳۴۰۵۰۰۴ در مرکز استان آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دانش‌آموزان در کلیه نقاط استان است.

میر ساکی بر ضرورت نصب دستورالعمل ثبت‌نام، QR کد به همراه نشانی و شماره تماس دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت‌نام در تابلوی اعلانات کلیه مدارس تأکید کرد و گفت: بازرسین ستاد ثبت‌نام به‌صورت ویژه و سرزده در ایام ثبت‌نام از مناطق و مدارس این استان بازدید و بر روند ثبت‌نام نظارت خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا