شهرستان ها

لزوم تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان مالیاتی در استان ایلام

ایلام-معاون اقتصادی استانداری ایلام بر لزوم تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان مالیاتی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: استفاده از تخفیفات مالیاتی فرصتی مغتنم برای کمک به مودیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباس ظهر روز سه‌شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف امور مالیاتی ایلام ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر، مجموعه معاونین و پرسنل این اداره کل در خدمات‌رسانی به جامعه هدف، گفت: مدیر و کارکنان این اداره کل خالصانه و با سعه صدر به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند که شایسته قدردانی است.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان، افزود: در کنار ساماندهی امور اداری، تسریع در رسیدگی به امورات مراجعه‌کنندگان نیز مدنظر قرار گیرد.

عباسی بیان داشت: برای تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان بخش اعظمی از امورات برون‌سپاری شود تا مردم بتوانند با کمترین مشکل امورات خود را انجام دهند، چراکه برون‌سپاری بخشی از امورات مالیاتی تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان را به دنبال داشته است.

وی استفاده از تخفیفات مالیاتی را فرصتی مغتنم برای کمک به مودیان ذکر کرد و گفت: در این شرایط باید با استفاده از تخفیفات مالیاتی، مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی بتوانیم به مودیان کمک کنیم.

عباسی در ادامه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، تاکید کرد: منشور دولت سیزدهم مردمداری و توجه به خواسته‌های مردمی است که در این راستا باید همه مدیران به این منشور عمل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا