شهرستان ها

لزوم حضور گروه های جهادی پزشکی و بیمارستان‌های صحرایی در سیریک

سیریک – فرماندار سیریک گفت: گروه های جهادی پزشکی، درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی و بیمارستان‌های صحرایی سپاه وارتش، می توانند مکمل خوبی در بخش درمان سیریک باشند.

محمد رضا پاکروان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، گروه های جهادی پزشکی، درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی و بیمارستان‌های صحرایی نیروهای مسلح، می توانند مکمل خوبی در بخش درمان سیریک باشند، اظهارکرد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در طول این چند ساله برای مردم سیریک رخ داده، استقرار بیمارستان های صحرایی سپاه و ارتش، گروه های جهادی پزشکی در منطقه سیریک است.

وی خاطرنشان‌کرد: کمبودهای بهداشتی و درمانی در سیریک یکی از دغدغه های اصلی همه مسئولان و مردم این شهرستان است، که بواسطه ایجاد این چنین درمانگاه هایی کمبودهای بهداشتی و درمانی رفع خواهد شد.

فرماندار سیریک، با اشاره به اقدامات گروه جهادی رضوان که در طول پنج روز در شهرستان سیریک فعالیت داشته اند، گفت: از آغاز فعالیت پزشکان گروه جهادی رضوان در شهرستان سیریک تاکنون برای بیش از ۵ هزار نفر خدمات رایگان ارائه شده است، که نیاز است در دو حوزه بهداشت و درمان در سیریک تلاش بیشتر شود تا که این خدمات مردم بیشتر لمس کنند.

وی با تاکید بر اینکه، باید تلاش شود که این رویکرد مرجع تمام دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد، عنوان کرد: گروه جهادی رضوان با همکاری، دانشگاه علوم پزشکی بمناسبت دهه امامت و ولایت و با هدف خدمت به مردم، پزشکان گروه جهادی را به مدت ۵ روز در شهرستان استقرار و به مردم خدمات بهداشت و درمان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: این پزشکان جهادی در بخش های متخصص چشم پزشکی، دندانپزشکی، داخلی، اطفال، قلب، زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیولوژی و بخش آزمایشگاهی به مردم خدمات بهداشت و درمان ارائه شد.

پاکروان یادآور شد: پزشکان گروه جهادی رضوان به ارزش یک میلیارد تومان خدمات بهداشت و درمانی به مردم شهرستان سیریک ارائه کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا