شهرستان ها

لزوم شناسایی بنگاه‌های املاک فاقد مجوز در زنجان

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم شناسایی بنگاه‌های املاک فاقد مجوز کسب در استان تاکید کرد و گفت:  باید مشاورین املاک دارای مجوز و فاقد مجوز به خوبی پالایش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی روز شنبه در اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل اداره‌کل راه‎وشهرسازی زنجان، اظهار کرد: در بخش مسکن دستگاه‌هایی که به نوعی مسئول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات ماموریت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: طی هفته گذشته گشتی از بازار مسکن استان انجام گرفته و باید نقاط ضعف و قوت در این کارگروه بررسی شود. مسکن در سبد کالایی خانوارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خانواده‌ها هزینه‌های زیادی برای خرید آن می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه وظایف تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات مشخص است، افزود: مقابله با تخلفات و پیشگیری از تخلفات بنگاه‌های مشاور املاک باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه‎وشهرسازی استان زنجان بر لزوم تشکیل گشت‌های مشترک تاکید کرد و گفت: وظایف هر دستگاه مشخص است و کار تیمی است و همه دستگاهها دخیل هستند و باید به صورت جهادی وارد شوند تا به نتیجه خوبی در بازار مسکن برسیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا