شهرستان ها

لواسانات و رودبار قصران نیازمند یک فرمانداری مستقل است

شمیرانات- امام جمعه لواسانات گفت: لواسانات و رودبار قصران نیازمند یک فرمانداری مستقل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی عصر پنجشنبه در جلسه جمع بندی سفر علیرضا فخاری استاندار تهران به لواسانات که در مسجد امام حسین فشم و با حضور فرماندار شمیرانات و سایر مسئولان برگزار شد با تاکید بر اینکه باید نظم اجتماعی و همدلی در جامعه حاکم باشد اظهار داشت: هرچه قدر گروه‌های اجتماعی به هم نزدیک باشند نظم اجتماعی بیشتر شکل خواهد گرفت و نباید با توجه به حزب و جناح و دسته تصمیم گرفت و قضاوت کرد و این گونه نباشد که ببینیم حزبی بر سر کار آمده و ضعف‌های آن را نشانه بگیریم که این موضوع خلاف باورهای دینی ما است.

وی با اشاره به وصیت نامه حضرت علی و نهج البلاغه گفت: باید اهل تقوا باشیم، اگر از ابتدای انقلاب تقوای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشتیم امروز نباید نگران حجاب می‌بودیم.

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه بی حجابی دعوتی برای چشم چران ها و آسیب مستقیم به فرد بی حجاب است افزود: این افراد می‌خواهند حاکمیت را دچار عقب نشینی کنند.

ایمانی عنوان داشت: مسئولان باید دقت کنند که اعتماد مردم را ترمیم کنند و برای این کار نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه لواسانات و رودبار قصران با نحوه مدیریت فعلی دچار آسیب است گفت: مردم روستا از تمام جهات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این منطقه دچار لطمه هستند و روستاهای ما خالی شده است و شرایط در صورتی سامان می‌یابد که نگاه جدی وجود داشته باشد و این نگاه جدی این است که منطقه یک فرمانداری مستقل با یک شهرک اداری داشته باشد.

امام جمعه لواسانات با اشاره به اینکه ایام تعطیلات ۴۰ هزار خودرو وارد منطقه می‌شود و ما با این جمعیت مواجه هستیم و زیرساخت‌ها باید برای گردشگران فراهم شود اظهار داشت: ما باید گردشگران را مدیریت کنیم نه گردشگران ما را و باید به واسطه گردشگری خدماتی به روستایی‌ها ارائه شود.

وی گفت: لواسان باید به عنوان مجموعه مستقل دیده شود و ما حاضر هستیم ۳ هکتار زمین از مصلی نماز جمعه را برای استقرار ادارات در این منطقه به دولت اختصاص دهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا