شهرستان ها

لیگ کتابخوانی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های ترویجی فرهنگی در استان، گفت: لیگ کتابخوانی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مدیران ادارات کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه صبح پنجشنبه در راستای برگزاری لیگ کتابخوانی برگزار شد.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با خیر مقدم به مدیرکل کانون پرورش فکری و همراهان وی، بیان کرد: تمام کتابخانه های عمومی استان دارای بخش کودک با فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی کتابخوانی هستند که این برنامه‌ها با خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متفاوت است زیرا برنامه‌های ما برای جذب کودکان به کتابخوانی است.

وی افزود: هر ۲ نهاد فرهنگی کانون و کتابخانه می‌توانند برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مؤثری در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار کنند.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این دیدار گفت: کانون در اردیبهشت ماه سال گذشته ۲ هزار و ۹۵۰ نفر عضو داشته است که اکنون بیش از ۲۳ هزار نفر عضو فعال دارد و هفت هزار نفر هم مخاطب کانون‌های زبان ما هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کانون در منابع انسانی جامعه سرمایه‌ای مهم برای ما است، افزود: بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مستمر فعالیت دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا