شهرستان ها

مادران شهدا الگوی زنان امروز جامعه ما هستند

اصلاندوز – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مادران شهدا الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی هستند و باید سیره و سلوک رفتاری آنان سرلوحه زندگی زنان ما قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر سه شنبه در دیدار با مادر شهید «عباس پناهی» در اصلاندوز با اشاره به اینکه شهدا الگوی درخشان برای نسل جوان هستند، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا به خصوص خدمت به مادر شهید سبب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقام مادران شهدا در نزد حضرت زهرا (س) بسیار والا بوده چرا که آنها پاره تن خودشان را در راه اسلام، دین و انقلاب و کشور تقدیم کردند و ذره‌ای از این که فرزندانشان شهید شد خم به ابرو نیاوردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست و افزود: مادران گرانقدر شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

محمدی اصل با اشاره به این که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهداست.

وی ادامه داد: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند، به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌هاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده‌های معظم شهداست چرا که این خانواده‌ها گنجینه‌های ارزشمند و گوهرهای گران بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمدی اصل تصریح کرد: شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و سبب سربلندی ملت ایران شدند و ما در مقابل این شهدا وظایف سنگینی داریم و همه ما مسئولان باید در راستای اهداف آرمان و شهدا تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای درخشان جامعه برای نسل جوان هستند، خاطرنشان کرد: ترویج راه و رسم شهدا جامعه را در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه می‌دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا