شهرستان ها

مازندران بعد از یک دهه میزبان بالاترین سطح مربیگری آسیا شد

ساری-رئیس هیأت فوتبال مازندران از میزبانی استان پس از یک دوره از ۱۰ ساله در برگزاری دوره مربیگری A آسیا بالاترین سطح مربیگری قاره کهن با حضور مدرس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در ساری خبر داد.

رحیم درزی خلردی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دوره آموزش مربیگری درجه A آسیا از روز شنبه به میزبانی هیئت فوتبال مازندران در ساری شروع شد و دراین دوره ۲۴ مربی مازندرانی که پیش ازاین دوره B را پشت سرگذاشته بودند، دراین دوره شرکت دارند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران ادامه داد: مدرس این دوره آموزشی مرتضی محصص از مدرسان ایرانی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ( FIFA)است که با همراهی علی صنعتگر به عنوان دستیار حضور دارند.

درزی خلردی افزود: آخرین باری که مازندران دوره مربیگری A را میزبانی کرده بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و این دومین میزبانی مازندران است که درحال برگزاری است.

وی، برگزاری دوره مربیگری A درسطح بالای آسیا را برای فوتبال رو به رشد مازندران ارزشمند دانست وتصریح کرد: حضور مربیان جوان درسطح بالای دوره مربیگری آسیا نوید بخش روزهای درخشان را برای فوتبال مازندران خواهد بود.

مدرس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ( FIFA ) در دوره مربیگری آسیا در مازندران گفت: از اینکه بعد از یک دوره، برای آموزش مربیان مازندران در ساری حضور دارم، جای خرسندی است که این موقعیت برای مربیان این استان دراین سطح به وجود آمده است.

مرتضی محصص افزود: این دوره به صورت تئوری وعملی حداقل تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت وطی این مدت سعی خواهیم کرد تا از تیم لیگ برتری نساجی، بازدید فنی داشته باشیم که قطعاً تأثیری خوبی در روند آموزش مربیان استان خواهد داشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا