شهرستان ها

مانور مشترک امداد و نجات و اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور مشترک امداد، نجات و اطفای حریق پایانه نفتی در بندر بوشهر بر اساس سناریو ترسیم شده با موفقیت پایان یافت.

به گزارش، محمد شکیبی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سناریو مانور با اعلام وقوع آتش سوزی در سایت صادرات روغن و به صدا در آمدن زنگ اعلان حریق، خودروهای عملیاتی از جمله سه خودرو آتش نشانی سریع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با رسیدن خودرو اورژانس، مصدومان حادثه به تیم اورژانس تحویل و به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه عملیات تیم آتش نشانی بندر بوشهر و کارکنان پایانه نفتی با استفاده از تجهیزات اطفا حریق و مقابله با آلودگی نسبت به مهار آتش سوزی و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: این مانور با هدف ارتقا سطح دانش علمی و توان عملیاتی کارکنان، ارزیابی توان تاکتیکی تیم‌های عملیاتی، ارزیابی تجهیزات امدادی و اطفائی و ارزیابی تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی پایانه و همچنین شناسایی کمبودهای احتمالی و برنامه ریزی برای رفع آنها انجام شد.

وی یادآور شد: برگزاری مانورهای مختلف در اولویت‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که بر اساس برنامه تقویمی نسبت به برگزاری آنها در بنادر استان اقدام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا