شهرستان ها

مجتمع ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن ارتش در شاهرود کلنگ زنی می‌شود

شاهرود- شهردار شاهرود از کلنگ زنی پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در زمره بزرگترین طرح های مسکن نیروهای مسلح در کشور است.

محسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود خبر داد و افزود: مساحت زمین این طرح مسکونی واقع در بلوار خاوران شاهرود ۱۳۸ هکتار است.

وی این طرح را یکی از بزرگترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان سمنان و همچنین طرح‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح کشور دانست و افزود: شهرداری شاهرود رسالت آماده سازی زمین و خیابان کشی این طرح را بر عهده دارد.

شهردار شاهرود گفت: کلنگ این طرح روز سه شنبه با حضور امرای ارتش، مسئولان استانی و شهرستانی در بلوار خاوران شاهرود بر زمین زده خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه ارتش و شهرداری شاهرود مدت اجرای این طرح دو سال و اعتبار پیش بینی شده آن برای سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان است، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات این طرح با شهرداری شاهرود تهاتر و مابقی به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهرود در زمینه نهضت ملی مسکن شاهد اقدامات ویژه‌ای بوده است، تاکید کرد: روند اجرایی نهضت ملی مسکن در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا