شهرستان ها

مجمع عالی بسیج نقطه عطف حل مسایل در مناطق مختلف فومن است

فومن- رییس مجمع عالی بسیجیان فومن با بیان اینکه این مجمع ۱۲۵ نخبه بسیجی فعال دارد، گفت: مجمع عالی بسیج نقطه عطفی برای حل مسایل و مشکلات مناطق مختلف فومن است.

محسن ملایی نژاد فومنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: خوی گرگ صفتی آمریکا و اسرائیل در غزه مشهود است و با این جنایات عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان می‌رود.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم در برابر زورگویی‌ها رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امام خمینی دستور تشکیل بسیج برای تحکیم ساختار انقلاب را صادر کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج با تاکید بر اینکه این مجمع با هدف تحقق فرمایشات، مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است، گفت: در این کارگروه‌ها پیشنهادات و راهکارهایی جهت توسعه شهرستان فومن ارائه می‌شود.

ملایی نژاد فومنی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات با استفاده از دانش و تخصص و اقدامات جهادی بیان کرد: یکی از اهداف مجمع عالی بسیج در فومن بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج در این شهرستان ۱۲۵ عضو فعال در کارگروه‌ها دارد، ادامه داد: در این خصوص ارتباط زیادی میان نخبگان بسیجی و مجمع عالی بسیج در شهرستان برقرار شده است.

رئیس مجمع عالی بسیجیان فومن با اشاره به اینکه این مجمع ۸ کارگروه تخصصی و فعال دارد، اضافه کرد: مجمع عالی بسیج نقطه عطفی برای حل مسائل و مشکلات مناطق مختلف فومن است.

ملایی نژاد فومنی ادامه داد: ایجاد شبکه‌های نخبگانی بسیج برای حل مسائل از جمله اهداف این مجمع است و با تلاش‌های انجام گرفته حدود ۹۰ مساله تا امروز احصا شده و ۱۶ مساله در اولویت ارائه راهکار برای حل شدن است.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان فومن اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت دانش آموزان رشته طراحی و دوخت هنرستان کار و دانش زینبیه فومن جهت طراحی پوشاک عفاف و حجاب و ایجاد بستر عرضه و فروش در دستور کار کارگروه فرهنگی و اجتماعی قرار دارد.

وی تصریح کرد: برند سازی برنج فومن، سم پاشی از طریق پهباد و ارتقای سطح زیر کشت شهرستان در دستور کار کارگروه اقتصاد زیربنایی این مجمع قرار دارد که در صورت آمادگی شهرسیتان این طرح قابلیت اجرایی دارد.

ملایی نژاد فومنی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان شهرستان فومن گفت: این مراسم با حضور نخبگان، مهمانان استانی و شهرستانبی در روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا