شهرستان ها

مجموعه انتظامی جان خود را فدای امنیت مردم می‌کنند

ایذه- امام جمعه شهرستان ایذه گفت: مجموعه انتظامی در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمیثم موسوی بعد از ظهر امروز شنبه در مراسم تشییع شهید «اصغر خلیلی مهر» که در شهرستان ایذه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که فرهنگ ناب اسلام عزیز ما با شهادت گره خورده است، شهادتی که اثر آن برای خود شهید و برای جامعه جاودانه خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه قطره قطره خون شهدای عظیم‌الشأن ما اثر دارد، افزود: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان ایذه ادامه داد: قبل از تسلیت باید تبریک عرض کنیم به داشتن همچنین جوانانی که حاضر هستند به معنای واقعی کلمه تا پای جان و آخرین قطره خون از مردم‌شان محافظت کنند.

وی در ادامه رشد چنین جوانانی در میان ما را مایه افتخار دانست و افزود: خدا را شاکریم جوانانی همچون شهیدان خلیلی‌مهر، قنبری، غلامی، غریبی، موسوی و مومن‌زاده تا پای جان پای ملت و امنیت مردم‌شان ایستادند.

امام جمعه شهرستان ایذه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین می‌شود، گفت: کشور عزیز ما ایران از بدو انقلاب دشمن و طمع‌کار دارد که قصد دارند تیشه به ریشه این نظام بزنند اما این آرزو را بیش از چند سال است که به گور برده‌اند و دلیل آن جوانان عزیز و با بصیرت ما است که در میدان‌های جهاد تشخیص صحیح را می‌دهند دادند و به موقع اقدام کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا