شهرستان ها

مجوز برقراری پرواز اراک ـ نجف در روزهای پنجشنبه صادر شد

مدیر فرودگاه اراک گفت: مجوز پرواز مستقیم اراک ـ نجف و برعکس از فرودگاه این شهر، با رایزنی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواپیمایی کشور صادر شد. این پرواز با هواپیماهای کوچک 47 نفره از اواسط دی ماه سال جاری هر هفته روزهای پنجشنبه برقرار است.

مدیر فرودگاه اراک:


به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم حسین نسب افزود: مسافران می‌تواند قیمت بلیط و ساعت پرواز به عتبات که از مبدأ اراک به مقصد نجف و برعکس انجام می شود را پس از بارگزاری بر روی سایت شرکت هواپیمایی ملاحظه کنند.

وی با بیان اینکه اکنون پرواز عسلویه از فرودگاه اراک در روزهای یکشنبه انجام می‌شود، ادامه داد: با رایزنی ها و اقدامات انجام شده، مقرر شده است تا پرواز عسلویه نیز به 2 پرواز در هفته افزایش یابد.

مدیر فرودگاه اراک در ارتباط با دیگر پروازهایی که از این فرودگاه انجام می شود، اظهار داشت: همچنین در حال حاضر پرواز به مقصد مشهد مقدس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه اراک انجام می‌شود.

حسین نسب تصریح کرد: فرودگاه اراک با داشتن 3700 متر طول باند و ترمینال 2 منظوره، قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی را با هواپیماهای ایرباس 300 و ایرباس 600 در تمام طول شبانه‌روز دارد. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا