شهرستان ها

محدودیت و ممنوعیت تردد روز «عید فطر» در اردبیل اعلام شد

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر در دو فاز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: نماز عید فطر در میدان شهیدگاه اردبیل به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد که پلیس نیز برای تردد راحت هموطنان تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت توقف از ساعت ۲۴ شب قبل از عید سعید فطر در فاز اول ادامه داد: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محل اجرای مراسم پیاده راه شهید گاه و محیط پیرامونی آن ممنوع است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: در فاز دوم محدودیت تردد نیز از ساعت ۴ صبح روز عید سعید فطر تردد هر نوع وسایل نقلیه از «چهارراه ملت» به سمت «بازار» و «بازار» به سمت «ملت» و تمامی معابر منتهی به «چهارراه شهیدگاه» ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظارمی رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند، افزود: در صورتی که خودروی همشهریان به محل دیگری هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا