شهرستان ها

محورهای مواصلاتی قزوین با ترافیک سنگین مواجه می‌شود

رئیس پلیس راه استان:

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات، پیش‌بینی می‌شود در ساعات پیش رو ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین شود.


سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: از صبح امروز در محورهای عبوری استان، وضعیت ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در محور قدیم قزوین به رشت تردد خودروهای سنگین به جز حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی ممنوع شده و این محدودیت تردد تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: نیروهای پلیس راه برای دو روز پیش رو در آماده باش قرار دارند و به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود در مسیر بازگشت ازهرگونه عجله پرهیز کرده و قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند.

این مسئول افزود: رعایت فاصله طولی، استفاده از کمربند ایمنی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز هم ضرورت دارد تا شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: باتوجه به ایام محرم و استفاده از لباس رنگ تیره به عابرین توصیه می‌شود هنگام عبور از راه‌ها و خیابان‌ها احتیاط لازم را داشته باشند تا منجر به حادثه نشود، ضروری است رانندگان هم این موضوع را مدنظر قرار دهند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا