شهرستان ها

محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است

تربت حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه با تاکید بر اینکه محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، گفت: بسیج هیچگاه در مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر دوشنبه به مناسبت آغازین روز از هفته بسیج در دیدار با بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: امروز ایران در تصمیمات جهانی نقش مهمی‌دارد و این را در هفته‌های اخیر زیاد شاهد بودیم چرا که این مردم و کشور با بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه و دیپلماسی مقتدر و توان بازدارندگی نیروهای مسلح قوی شده‌است.

امام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه زبان قدرت آن است که در مقابل دشمن با اقتدار بایستیم، گفت: بسیجیان نمونه بارز صبرند و این صبر مثال زدنی مردم ایران اسلامی امروز آنها را به اوج اقتدار و پیروزی رسانده و این بدان خاطر بوده که وعده خدا حق و ملت ایران را یاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، افزود: بسیج هیچگاه در مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده و با اقتدار اعلام کرده دوران بزن و در رو تمام شده و این فرهنگ و تفکر بسیج است.

معلمی افزود: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند، شریان‌های حیاتی رژیم موقت صهیونیستی که سوخت و مواد غذایی است باید قطع شود، اما هنوز در برخی از دولت‌های اسلامی این رژیم سفیر دارد که باید سفرای رژیم جعلی را اخراج و سفرای خود را از آنجا فرا بخوانند و رابطه سیاسی و اقتصادی خود را نیز قطع کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه اضافه کرد: ملت‌های مسلمان و دولت‌ها همه باید بدانند که نجات از گرفتاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی که از ظلم و ستم هست، فقط با محو رژیم موقت صهیونیستی امکان پذیر است و باید این غده سرطانی محو شود.

تفکر بسیج نجات‌بخش کشور است

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: آزمون بسیج در میدان‌های مختلف بخصوص دفاع مقدس با شکوه بود، چرا که بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است و هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شده نسخه نجات‌بخش آن بسیج بوده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان کرد: در هر دوره‌ای حضور بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است، بسیج مظهر وحدت مقدس و آگاهی و بصیرت و مجاهدت است.

وی تصریح کرد: در مجموعه بسیج شهرستان تربت‌حیدریه به همت رده‌های مقاومت بسیج حدود ۳۵۰ عنوان برنامه به صورت پایگاه محور اجرا می‌شود.

یعقوبیان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، برنامه‌های محوری بسیج با موضوع جهاد تبیین، امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز همه نگاه‌های دنیا به ام‌القری جهان اسلام است و تمام عکس‌العملها به سمت سخنرانی مسؤولان ایرانی است و این بدان معناست که ایران نقش اول منطقه را در غرب آسیا دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا