شهرستان ها

محکومیت یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به خاطر آلودگی سایت پسماند

بوشهر- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست بوشهر از محکومیت یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به اتهام آلودگی سایت پسماند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس کرمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شهرداری‌های شمال استان به اتهام آلودگی سایت دفن پسماند و تهدید علیه بهداشت عمومی، در دادگاه تجدیدنظر نیز محکوم شد.

وی افزود: در اجرای دادنامه صادره از شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ بوشهر که در شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر قطعیت یافته است، یکی از شهرداری‌های استان به اتهام آلودگی سایت دفن پسماند و تهدید علیه بهداشت عمومی، به مجازات پرداخت جزای نقدی و انجام خدمات عمومی جهت رفع و اصلاح معایب سایت دفن پسماند محکوم شده است.

کرمی ادامه داد: این شهرداری همچنین به انتشار حکم محکومیت قطعی صادره از شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر در یکی از روزنامه‌های محلی نیز محکوم شده است.

وی با اشاره به محکومیت این شهرداری به انتشار حکم قطعی در روزنامه‌های محلی افزود: انتشار حکم قطعی در رسانه‌ها مستند به ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ جزو مجازات‌های تعزیری درجه ۶ محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست بوشهر خاطرنشان کرد: مجازات‌ها طبق ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ به هشت درجه تقسیم می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا