شهرستان ها

مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا حضوری است

asdasd


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری؛ تمامی مدارس استان فردا چهارشنبه باز است و فعالیت های آموزشی به صورت حضوری انجام می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر افزود: تنها در شهرستان های جاسک و بشاگرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، ستاد مدیریت بحران این شهرستان ها در مورد وضعیت مدارس تصمیم گیری خواهد کرد.

گفتنی است؛ طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران ، باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها، برای آرامش خاطر دانش آموزان و والدین، تمامی مدارس استان روز سه شنبه تعطیل بود و آموزش ها به صورت غیرحضوری انجام شد.

مدرارس هرمزگان حضوری است

براساس هشدار سطح قرمز هواشناسی هرمزگان و شدت بارش ها و وزش باد، تمامی نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان درحالت آماده باش کامل هستند و شهروندان می توانند در صورت قطعی برق و یا بروز حادثه موارد را از طریق شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه هفته جاری شاهد وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۸ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه ای گاه بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲۵۰ سانتیمتر (۸ پا) در جزایر خلیج‌فارس و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا