شهرستان ها

مدعیان حقوق بشر مدافعان تروریسم هستند

شهرکرد- کارشناس سیاسی گفت: مدعیان حقوق بشر، مدافعان تروریسم هستند و نفاق، دورویی و دروغگویی آن‌ها مشهود است.

عزیز موسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ باعث شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران انقلاب شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این واقعه سند مظلومیت انقلاب است.

وی افزود: کمی تأمل در حادثه هفت تیر چند مطلب را برای ما روشن می‌سازد، اولین آن این است که انقلاب ایران چه دشمنان بدکینه‌، به دور از انسانیت، جسور و بی‌رحمی داشته، که حاضر بودند برای سیاست، ناگهان در یک حادثه، این همه از مسئولان و نیروهای مؤمن یک کشور را به صورت یکجا نابود کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دومین مطلب آسیب‌ناپذیری انقلاب است که این حادثه به جای اینکه شعله انقلاب را خاموش و یا کم کند و یا مردم را از انقلاب و نزدیکی به آن بترساند باعث شد که حماسه مردم اوج بگیرد.

موسایی عنوان کرد: دشمن این ترور کور را انجام داد تا پایه‌های نظام را تضعیف کند، نمی‌خواست مردم نسبت به حفظ انقلاب مصمم‌تر و صفوف‌شان متحدتر شود اما به فرموده رهبر معظم انقلاب «نه فقط منفذی نشد، بلکه منافذ دیگر هم بسته شد».

وی خاطرنشان کرد: سومین مطلبی که در خصوص حادثه ۷ تیر می‌توان به آن پرداخت شهادت افراد برجسته، مؤمن و با صداقتی مثل شهید بهشتی بود که باعث مصمم شدن مردم بر ادامه راه و اثبات کننده حقانیت انقلاب بود.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: موضوع چهارم این بود که همه نیروهای انقلابی در همه سطوح اعم از مردم عادی و یا مسئولان مملکتی به واسطه حمایت از انقلاب در معرض شهادت قرار داشتند.

موسایی بیان کرد: البته وقتی آیت‌الله بهشتی شهید شد مردم می‌گفتند: «تبریک و تسلیت»؛ غم در کنار پیروزی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری هویت نظام و انقلاب را روشن می‌کند.

کارشناس سیاسی افزود: این حادثه نشان داد قدرت، قوت و رسوخ انقلاب در اعماق جامعه تا چه میزان بود و حادثه‌ای که در هر کشوری در صورت اتفاق آن نظام را متلاشی می‌کرد، باعث استحکام بیشتر ملّت ایران و تداوم انقلاب مردم مسلمان ایران شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر، مدافعان تروریسم هستند و نفاق و دورویی و دروغگویی آن‌ها مشهود است، این مهم را همگان در مقابل چشمانشان می‌بینند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا