شهرستان ها

مدیران با روحیه بسیجی امید را در دل مردم روشن کنند

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: مدیران ما با روحیه بسیجی می‌توانند مشکلات کشور را برطرف و امید را در دل مردم روشن کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج بود. بسیج از دل مردم و برای مردم است و این راز ماندگاری بسیج است.

وی افزود: بسیج در همه عرصه‌های کشور حاضر و باعث خدمات‌رسانی به قشر ضعیف جامعه است. امروز اندیشه طیبه بسیج در اکثر کشورهای اسلامی شکل گرفته و این حرکت عظیم در منطقه برای دیگر ملت‌ها یک الگو و سرمشق شده است.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: مدیران ما با روحیه بسیجی می‌توانند مشکلات کشور را برطرف و امید را در دل مردم روشن کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

عبادی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: کشور و ملت ایران مجاهدت و از خودگذشتگی پرستاران و مدافعان سلامت را در ایام سخت شیوع بیماری کرونا فراموش نخواهد کرد و ما قدردان زحمات این بزرگواران هستیم.

وی با گرامیداشت دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس، تأکید کرد: ملت ایران اسلامی انتظار دارند تا نمایندگان مجلس انقلابی عمل کنند و فرصت خدمتگزاری به این مردم را از دست ندهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا