شهرستان ها

مدیران جدید با پرکاری نقص گذشته را جبران کنند

اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: مدیران جدید در دولت سیزدهم باید با پرکاری خلأ‌ها و نقصان گذشته را به نحوه شایسته‌ای جبران کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر صبح چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه محیط زیست همواره شاهد دفاع مدیران این مجموعه در تصویب و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، گردشگری و عمرانی بودیم که این خود نشان می‌دهد شاخصه‌های زیست محیطی همواره مورد توجه و دقت نظر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جوامع انسانی به سرعت در حال رشد است و در فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی و تحول‌آفرین سرعت این تحولات و پیشرفت‌ها ملموس است، بهتر است شاخصه‌های زیست محیطی بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت نگاه ویژه‌ای را به حوزه محیط زیست دارد و همواره سعی دارد تا پیوست‌های زیست محیطی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

دبیر افزود: دولت سیزدهم در تلاش است تا در مسیر توسعه استان اردبیل به مؤلفه‌های محیط زیست سالم، پاک و عاری از هرگونه آلودگی توجه شده و زندگی مردم به دور از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جاری باشد.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: شعار اصلی دولت مردمی رئیسی پاکدستی، مردم‌داری و همچنین پرکاری است که در این زمینه شایسته است مدیران جدید که در استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند به این ویژگی‌ها توجهی جدی داشته باشند.

دبیر اضافه کرد: مدیران با پرکاری می‌توانند وظیفه خطیر خود را در مسیر توسعه استان انجام دهند که این امر می‌تواند زمینه‌ساز یک مدیریت منطقی با الگوهای درست باشد.

وی پرهیز از افراط و تفریط تجربه شده در سال‌های گذشته را در عرصه مدیریتی یادآور شد و بیان کرد: به دور از احساسات و رفتارهای غیرمنطقی سعی خواهد شد تا در دوره جدید مدیریت استان کارها بر اساس اصول منطقی و عقلانی به پیش رفته و جلوی ضرر و زیان‌ها به موقع گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از مدیرکل جدید محیط زیست استان خواست تا در کنار توجه به پرکاری، پاکدستی و تلاش مستمر در جلب رضایت مردم، زمینه پیشبرد اهداف عالی در اجرای قوانین مرتبط با محیط زیست را مورد دقت قرار دهد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا