شهرستان ها

مدیران در تصمیم‌گیری‌های اصولی به نظرات تولیدکنندگان نیاز دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مدیران با نشست‌های تخصصی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌توانند از راهنمایی‌های آن‌ها برای تصمیم‌گیری اصولی استفاده کنند و افزایش گفت‌وگوی مدیران با بخش خصوصی گره گشایی از مشکلات را ارتقا می‌دهد.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در بازدید از شرکت ویتانا و بررسی مشکلات این واحد تولیدی در استان گفت: باتوجه به اینکه در وضعیت تحریم قرار داریم و گاهی هم با سوء مدیریت‌ها مواجه هستیم، تولید تحت تاثیر قرار گرفته و لازم است مدیران دولتی شرایط را تسهیل کرده و موانع  دست و پاگیر را رفع کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: لازم است به دور از شعار و با رفتاری عاقلانه در مدیریت دولتی، مشکلات را با شفافیت مطرح کرده و به دنبال ارائه راه‌کار برای آن‌ها بود.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: وجود سرمایه‌گذاران بزرگی مانند ویتانا یک فرصت ارزشمند برای استان است و باید مدیران دولتی نسبت به رفع موانع و تسهلیگری این واحدها اقدام کنند و باید کمک کنیم تا طرح‌های توسعه به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای افراد افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: نباید تصور شود که یک مسئول همه چیز را می‌داند، در مجموعه‌های دولت، مجلس و وزارتخانه‌ها به نظرات کارشناسی تولیدکنندگان نیاز داریم و در کمیسیون صنایع و معادن هم ضمن استفاده از نظرات تولیدکنندگان سعی می‌کنیم در راستای اصلاح و تدوین قوانین تصمیم درستی بگیریم.

در جریان بازدید سیاهکلی از شرکت ویتانا، ضمن بازدید از خط‌های تولید این واحد تولیدی وضعیت تولید و مشکلات و موانع مطرح شد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا