شهرستان ها

مدیران دهلران عملکرد دولت را برای مردم بیان کنند

دهلران-فرماندار دهلران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت برای توسعه دهلران، گفت: مدیران دهلران عملکرد دولت را برای مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به اینکه وجود شرکت‌های نفتی در شهرستان فرصتی برای مردم منطقه است، گفت: اولویت جذب در شرکت‌ها با بومی‌های منطقه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: بعضی افراد که در فضای مجازی به قصد تخریب مسائلی را بیان می‌کنند، واقعیت ندارد، مردم بدانند مسئولان به این تخریب‌ها توجه ندارند و در راستانی خدمات رسانی بیشتر به مردم گام برمی دارند.

صادقی ضمن دفاع از برخی مدیران گفت: برخی مدیران به رغم چالش و حاشیه‌ها در حوزه کاری خود خوب عمل کرده‌اند و تمام قد از آنها دفاع خواهم کرد.

وی ادامه داد: مدیران برای بیان عملکرد دولت به مردم شهرستان در حوزه کاری خود اهتمام جدی داشته باشند و اجازه ندهند افرادی با تخریب و فضاسازی خدمات نظام و دولت را نادیده بگیرند.

فرماندار ویژه دهلران از تشکیل کمیته‌های پنج گانه اربعین در دهلران خبر داد و افزود: کمیته‌ها و اعضا این کمیته‌ها با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در خدمت به زائران همت کنند.

صادقی به اقدامات این دولت در حوزه راه‌های دهلران اشاره کرد و گفت: در زمینه آبرسانی به روستاها اقدامات ارزشمندی در دست اقدام است که این نشان از تغییر در راستای تسریع در خدمت به مردم است.

وی به طرح کمربند توریستی دهلران از پارک جنگلی شهرداری تا شمال شهر دهلران و ایجاد مرکز توریستی و تفریحی بام دهلران اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت به مردم دهلران از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا