شهرستان ها

مدیرکل ارشاد استان یزد رسما معرفی شد

یزد- مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسمی با حضور معاون وزیر ارشاد به طور رسمی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه دولت سیزدهم از آغاز فعالیت خود به موضوع جوانگرایی در واگذاری مسئولیت‌ها توجه ویژه ای داشته است، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله امید آفرینی و جوانگرایی تاکید شده است.

وی بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی در بخش های مختلف سعی کرده به مسئله جوانگرایی در برنامه ها و انتصاب‌های خود توجه ویژه ای داشته باشد.

هاشمی عنوان کرد: اگر در یک استان، نیروی جوانی بتواند بار به دوش بکشد و برنامه ها را با شتاب بیشتری پیش ببرد حتماً به او اعتماد می کنیم و در یزد نیز همین اتفاق افتاده است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای وزیر ارشاد ادامه داد: خانواده وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی خانواده عیال واری است که چندین دستگاه مانند نهاد کتابخانه ها، حج و زیارت، اوقاف و کانون‌های مساجد عضو آن هستند.

هاشمی تصریح کرد: در حکم مدیرکل جدید بر ۱۱ بند برنامه تاکید شده که امید است برنامه ریزی در اجرای این بندها صورت گیرد و برای همه هنرمندان استان اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی با اشاره به سرمایه ارزشمند نیروی انسانی در استان یزد عنوان کرد: اگر چه یزد استان کویری است اما خاکش از حیث نیروی انسانی حاصلخیز است که این ویژگی در بزرگان و جوانان استان کاملاً مشهود است.

هاشمی ادامه داد: هنرمندان استان یزد در عرصه فرهنگی و هنری چون فیلم، فیلم کوتاه، شعر و … زبانزد هستند و آنچه این سرمایه انسانی را نگه می دارد و به حرکت وا می دارد، تعامل حسنه، احترام و اکرام و تکریم است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پست ها و مسئولیت ها در گذر است، گفت: ما در وزارتخانه زمانی می توانیم بگوییم کار ویژه ای انجام دادیم و موفق بودیم که بعد از تحویل مسئولیت خود، یک بدنه و یک جریان سرمایه انسانی را خلق و به عرصه هنر، رسانه و قرآن اضافه کرده باشیم.

در این مراسم از خدمات مجید جوادیان زاده تجلیل و احسان عابدی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا