شهرستان ها

مراسم اهدای نشان مشهدالرضا(ع) برگزار شد

مشهد- با حضور معاون رییس جمهور و جمعی از مسوولان مراسم اعطای نشان مشهدالرضا(ع) در برج سپید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده شامگاه دوشنبه در مراسم اعطای نشان مشهد الرضا اظهار کرد: شاید شهرهای تاریخی زیادی در کشور داشته باشیم، اما این مشهد است که به نام امام رضا(ع)، به عنوان شخصیت محوری در ایجاد تمدن جدید در این سرزمین مزین شده است. مشهد فرصتی بود تا جامعه سازی پیرامون اهل بیت (ع) رقم خورد.

معاون رییس جمهور افزود: همه مشهدی‌ها یک اشتراک دارند و آن این است که به عشق امام رضا(ع) دور هم جمع شدند. چه کسانی که در گذشته به مشهد مهاجرت کردند و چه کسانی که امروز به مشهد می‌آیند، با همین انگیزه پا به این شهر می‌گذارند.

وی ادامه داد: معرفی هویت مشهد و حفظ آن کاری بسیار ستودنی است. جا دارد نقاط افتخار و تاریخ افتخارآمیز مشهد را به همگان نشان دهیم. به بهانه روز مشهد می‌توان شخصیت‌های برجسته مشهد را یک‌ به یک معرفی کرد و به آیندگان نشان داد که چه عقبه پرافتخاری داشتند.

قاضی‌زاده گفت: آنچه می‌توان ویژه روی آن تمرکز کرد، شجاعت و حق‌خواهی مردم مشهد بوده که هیچ‌وقت اجازه نداده مردم بی‌طرف بمانند. امیدوارم به مدد این روز هرسال بیشتر از قبل مشهد را به نسل امروز، جهانیان و آیندگان معرفی کنیم.

گفتنی است؛ در پایان مراسم نشان زرین مشهدالرضا بر دوش برگزیدگان نشست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا