شهرستان ها

مراسم دعای عرفه در ۱۱ امامزاده آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه در ۱۱ امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر جوانبخت در این زمینه با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت افزود: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه میزبان برگزاری دعای عرفه خواهند بود و تخمین زده می‌شود که نظیر سال‌های گذشته هزاران نفر در این آئین‌ها شرکت کرده و با خدای خود راز و نیاز کنند.

وی اظهارکرد: مراسم دعای عرفه در ۶ شهرستان و نقاطی نظیر امامزاده سید بهلول و شیخ نوایی خوی، سیدمحمد سلماس، امامزادگان ابراهیم و محمد ارومیه و مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین نماز عید قربان در آستان مقدس امامزادگان ازجمله سیدمحمد سلماس، امامزادگان ابراهیم و محمد ارومیه، تکیه حضرت عباس میاندوآب اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام جوانبخت اضافه کرد: خادمان افتخاری بقاع متبرکه و امامزادگان، اعضای محترم هیأت امنا در برگزاری مراسم روز عرفه و نماز عید سعید قربان مشارکت دارند.

وی با اشاره به جایگاه دعا و مناجات در معارف و اندیشه اسلامی، گفت: دعای عرفه سرشار از مضامین متعالی عرفانی و تربیتی و اندیشه‌های ناب توحید محور است که قرائت آن می‌تواند صفای باطنی ایجاد کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا