شهرستان ها

مراسم وداع با شهید گمنام در ۱۵ مدرسه تربت‌حیدریه برگزار می شود

تربت حیدریه- مسوول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: همزمان با دهه فاطمیه مراسم وداع با شهید گمنام در ۱۵ مدرسه شهرستان تربت حیدریه برگزار می‌شود. 

مهدی باقر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تربت حیدریه میزبان شهید گمنام بود و بار دیگر این شهر عطر شهادت به خود گرفت.

مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان پیوست فرهنگی مورد توجه دستگاه‌ها و مسؤولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: تشییع شهدای گمنام، تجدید پیمان با ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و حضور شهدای گمنام باعث می‌شود که یاد و نام شهدا در جامعه ماندگار شود.

باقرزاده گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز امروز برای همه یک تکلیف بوده و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی مطرح است.

مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه تبرک جستن و توسل به مقام شهید گمنام، ایجاد روحیه در فضای معنوی مدارس، ایجاد ارتباط معنوی با شهدا و آشنایی با سیره شهدا را از اهداف برگزاری چنین مراسم‌هایی در مدارس عنوان کرد.

وی گفت: همزمان با دهه فاطمیه و طی این مدت مراسم وداع با شهید گمنام در ۱۵ مدرسه شهرستان تربت حیدریه برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا