شهرستان ها

مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است

مشگین شهر_ امام جمعه مشگین شهر گفت: مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است و نقش دهی مردم در امر مسائل فرهنگی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه مسئول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) که با حضور مسئولین و فعالان فرهنگی در مصلی امام خمینی مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است و نقش دهی مردم در امر مسائل فرهنگی ضرورت دارد.

وی خداشناسی، خودشناسی، وظیفه شناسی و انحراف شناسی را مهمترین اصل بیان کرد و افزود: فرهنگ زیربنا و اساس است و یکی از دغدغه‌های مهم رهبری فرهنگ است و وظیفه ما در برابر تهاجم‌های فرهنگی تلاش در این جبهه فرهنگی مصداق جهاد است و کار فرهنگی نیازمند حمایت همه مردم است.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه جهاد کبیر در زمان کنونی جهاد فرهنگی است، تصریح کرد: تمام شبهات، شبهات فرهنگی و اعتقادی است و عرصه فرهنگی طبق فرمایشات رهبری آتش به اختیار و قانون شکنی نیست بلکه انجام کاری تمیز و خلاقانه است.

حجت الاسلام باوقار به نقش پایگاه‌های مقاومت و هیئت‌ها اشاره کرد و گفت: مسئله شناسی و کمک به رفع مشکلات و راه اصلی تشکیل دولت اسلامی تقویت حلقه‌های میانی است.

وی با اشاره به تبیین حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای اداره امور چهارساله کشور تصریح کرد: شرکت در انتخابات حس تعلق خاطر و مشارکت اجتماعی را در میان افراد جامعه تقویت می‌کند و این امر سبب افزایش انسجام اجتماعی و همبستگی میان افراد می‌شود.

در پایان از حسین بوداقی مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) شهرستان قدردانی و حجت الاسلام صادق صمدی به عنوان مسئول جدید قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا شهرستان معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا