شهرستان ها

مردم استان تهران امروز و فردا منتظر افزایش دما باشند

تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: مردم استان تهران امروز و فردا منتظر افزایش دما باشند.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی در استان تهران اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران تا فردا صاف تا قسمتی ابری در نیمه شمالی و ارتفاعات نیمه ابری پیش بینی شده است.

جلالی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا فردا چهارشنبه پنجم مردادماه در برخی مناطق شاهد غبار رقیق و وزش باد خواهیم بود گفت: در بعضی ساعات به ویژه عصر فردا چهارشنبه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک احتمال طوفان گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در غرب و نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در ادامه عنوان داشت: از بعد از ظهر فردا چهارشنبه پنجم مردادماه در ارتفاعات و از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه در اکثر نواحی استان تهران افزایش ابر گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: امروز سه شنبه چهارم و فردا چهارشنبه پنجم مردادماه افزایش دما و از پنجشنبه ششم مردادماه شب کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

جلالی در خصوص بیشینه و کمینه دمای هوای استان تهران طی ۲۴ ساعت اخیر بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ورامین با ۳۹ درجه سانتیگراد بیشترین دما و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتی گراد کمترین دما را به خود اختصاص داده است

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا