شهرستان ها

مردم ایران توجه ویژه ای به موضوع انفاق در جامعه دارند

تبریز- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت حمایت از نیازمندان و فقرا در جامعه گفت: مردم ایران توجه ویژه ای به موضوع انفاق در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در تبریز افزود: کمیته امداد وظیفه خود را در راستای تحقق یکی از احکام الهی که توجه به انفاق است، انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم همراهی خوبی با کمیته امداد دارند، ابراز داشت: هنر ما در کمیته امداد این است که به عنوان خادمان مردم امکانات و زیرساخت‌هایی فراهم بیاوریم که کار انفاق به بهترین شکل در خدمت نیازمندان قرار بگیرد

خاکسار با اشاره به وظیفه خطیر مدیران و کارکنان کمیته امداد نیز گفت: مسئولان نمی‌توانند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنند و باید از نیازمندان که صاحبان انقلاب هستند حمایت ویژه ای صورت گیرد.

توانمند سازی مددجویان اولویت کمیته امداد است

مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: سیاست‌های کمیته امداد توانمند سازی مددجویان در اشتغال است.

غلامعلی ملأ مهدی ادامه داد: خدمت بی منت به مددجویان وظیفه همه ماست. خدمات محمد کلامی در طول دوران مسئولیتش بی نظیر بوده است. متعهد می‌شوم شرمنده مددجویان نباشیم

کلامی، مدیر کل سابق کمیته امداد استان نیز گفت: تمام تلاش خود را در کمیته امداد کردم. امداد جای عشق بازی با احدیت بوده و نگاه مهربان آمیز رهبری به محرومان است.

وی در ادامه گفت: از مراکز نیکوکاری و خیریه‌های استان تشکر می‌کنم که یاور ایتام و مردم بی بضاعت هستند.

گفتنی است در این مراسم از فعالیت‌های محمد کلامی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی استان قدردانی و ملامهدی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا