شهرستان ها

مردم دولت سیزدهم و مجلس یازدهم را با سازندگی و خدمت می‌شناسند

شیراز – وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در عمل با خدمت به مردم، مردم‌داری و توجه به سازندگی توانستند نام نیکی از خود به یادگار بگذارند و نماد این نحوه مدیریت نیز شهید رییسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی در آئین افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید امیر عبداللهیان گفت: بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و تقاطع شهید امیرعبدالهیان نماد همدلی و هم‌افزایی مدیریت شهری شیراز و دیگر مدیران ارشد استان فارس است.

وزیر کشور گفت: رئیس‌جمهور شهید به عنوان یک روحانی پاکدست و مدیری جهادی به همگان اثبات کرد که روحانیون در همه امور در خدمت نظام و مردم هستند و فضایی که ایجاد کرد مردم را نسبت به آینده امیدوار و اعتماد مردم به خادمان خود را بیشتر کرد.

وحیدی انجام ۱۵۰ همت پروژه به تعداد ۴۹۰۰ پروژه که فقط یک مورد آن یعنی بزرگراه شهید رئیسی ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه برده است را نشانگر همدلی و هم‌افزایی میان مردم و مسؤولان است و ضمن ابراز خرسندی از رعایت ملاحظات زیست محیطی در پروژه‌ها خواستار تکمیل ۱۵ کیلومتر باقیمانده از این پروژه و اتصال آن به آزادراه شیراز اصفهان شد.

وی در پایان گفت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در عمل با مردم‌داری و توجه به سازندگی توانستند نام نیکی از خود به یادگار بگذارند که نماد این تفکرِ مردم‌دار و خدمتگزار آیت الله رئیسی بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا