شهرستان ها

مردم صاحبان اصلی انقلاب/ تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار مدیران باشد

پارس آباد – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ضروری است تا در مسیر خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اروجعلی محمدزاده صبح یکشنبه در جلسه هم اندیشی برنامه های دهه فجر شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر خاطرنشان کرد: کشور و ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافته اند و ما ملت را صاحبان اصلی این انقلاب می دانیم.

محمدزاده با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم های گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه اطلاع رسانی خدمات نظام وظیفه همگانی و انتظار مردم از ماست، افزود: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است.

محمدزاده با اشاره به اینکه عزت و امنیت و آسایش جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا جزو اولویت برنامه‌های ایام الله دهه فجر است و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان انتقال داده شود.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: مدیران ادارات به عنوان خادمان مردم باید در خدمت مردم بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد ادامه داد: همه دستگاه‌های اداری برنامه‌ها و افتتاحیه های خود را هر چه سریعتر به فرمانداری اعلام کنند تا فرمانداری نیز بر اساس همین برنامه ها اقداماتی را به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن آن پیش بینی کند.

محمدزاده اضافه کرد: با گسترش ویروس منحوس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های دهه فجر را به نحو مطلوب انجام داده و از تمامی ابزارها و شیوه ها برای پررنگ تر کردن برنامه های دهه فجر استفاده می کنیم.

وی توطئه ها و شیطنت های دشمنان قسم خورده انقلاب در طول چهل و چهار سال اخیر را یادآور شد و بیان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد، همچون سال های گذشته پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا