شهرستان ها

مردم فارس همواره پشتیبانی عملی خود از نظام را نشان داده‌اند

شیراز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مردم فارس در انتخابات مجلس با افزایش مشارکت نشان دادند که برخلاف توطئه‌ دشمن، همیشه پشتیبان نظام و مسوولان با صداقت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزل‌سفلی شامگاه چهارشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان فارس بیان کرد: با وجود توطئه‌های گسترده دشمنان به ویژه طراحی پروژه ناامیدسازی مردم از مشارکت در انتخابات، مردم فارس با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهاد تبیین عملی را محقق کرده و اثرگذاری جهاد تبیین را اثبات کردند.

قزل‌سفلی افزود: دلیل مشارکت بیش از پیش مردم در این انتخابات این بود که مردم احساس کردند با آنها با صداقت صحبت و رفتار می‌شود و به همین خاطر آنها هم متقابلاً به دشمن نه گفته و در انتخابات مشارکت کردند و پشتیبانی عملی خود از نظام را بار دیگر اثبات کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه ضمن تشریح پیشینه قرارگاه جهاد تبیین در استان فارس از زمان شکل‌گیری آن و اقدامات آن در یک سال و چند ماه گذشته بیان کرد: به سبب در پیش بودن انتخابات مهم رئیس جمهوری، جلسات این قرارگاه با نظم بیشتری در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: تمام کسانی که دلسوز کشور هستند باید با جهاد تبیین به ویژه بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و دولت، مردم را به آینده امیدوار کنند تا مشارکتی گسترده را در انتخابات شاهد باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا