شهرستان ها

مردم فلسطین به تأسی از مردم ایران در مقابل زورگویی‌ها می‌ایستند

اراک- امام‌جمعه اراک گفت:مردم فلسطین به تأسی از مردم ایران در مقابل زورگویی‌ها می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: خداوند انسان را صاحب اختیار خلق کرده است بنابراین انسان باید جایگاه خود را در جبهه حق و باطل تعیین کند.

امام جمعه اراک افزود: به برکت تفکر بسیجی حاکم بر جامعه و رهنمودهای امامین و امت اسلامی سرفصل جدیدی در تاریخ پرتلاطم ایران و منطقه گشوده است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رویکرد صهیونیست ایجاد تنش، نا امنی و همچنین گرفتن آرامش از امت اسلامی و منطقه است.

وی افزود: ایمان و خود باوری ملت ایران نظیر مردم فلسطین که با وجود ۲۰ هزار شهید همچنان در مقابل شیاطین و زورگویان قد علم کنند به برکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اراک افزود: اراده و وعده الهی سبب شد ماهیت ننگین جریان استبداد برای جهانیان مشخص شود، به طور حتم جمهوری اسلامی در آینده جهان نقش آفرین خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: عظمت بسیج و اقتدار ایران اسلامی از مصادیق آیات قرآن است چرا که بسیج با عظمت ریشه‌هایی در زمین و شاخ و برگی در آسمان و نزد مقربان درگاه الهی دارد.

وی افزود: بسیج به برکت و راهبردهای مقام معظم رهبری روز به روز پر بار تر خواهد شد، بنابراین باید تفکر بسیجی در جهان فراگیر شد و همه بسیج وار تلاش کنیم تا زمینه را برای ظهور امام عصر فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایجاد هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا از سوی امام (ره) پیامی بسیار ارزشمند و کلیدی بود چرا که بسیجیان دلاور و سختکوش نیز امروز بخشی از این هسته‌های مقاومت هستند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: هوشیاری و مقاومت ۲ هزار نیروی حماس با غیرت دینی سبب شد آنها بتوانند با حفر کانال‌هایی در زیر زمین دکترین نیروهای نظامی را شکست دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگترین درس و پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: به برکت وجود مطهر حضرت زهرا (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مسلمانان جهان عزتمند و سربلند هستند.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) ستاره درخشان عالم هستی است که برای حفظ و ادامه حیات طیبه اسلام بسیار تلاش کرد و با خطبه‌های مختلف موجب رسوا شدن دشمنان دین و آشکار شدن جریان نفاق شد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: همه باید برای شناخت دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت تلاش کرده و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تحقق این موضوع است.

وی اظهار کرد: مردم دیتمدار و ولایتمدار کشور خود را برای برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) آماده کرده و در این زمینه نقش هیأت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی بانوان، مداحان و سخنرانان برجسته است.

امام جمعه اراک با اشاره به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری افزود: در تمام بخش‌های ورزشی باید تلاش کنیم تا در عرصه‌های جهانی حضور مقتدرانه داشته باشیم.
وی حضور بانوی ورزشکار با فرزندش را در سکوی قهرمانی، امتناع بانوی قهرمان از دست دادن و انصراف از مبارزه با رقیب اسرائیلی را نشئت گرفته از غیرت ایرانی ورزشکاران دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بازدید رهبر فرزانه انقلاب از صنایع هوافضا سپاه را برگ زرین دیگری در تاریخ نظام و انقلاب دانست که نتیجه تفکر بسیجی است.
وی با تبریک روز نیروی دریایی گفت: امید داریم با همت بلند دریا دلان شاهد احیای مکران و قدم‌های بلند در دریای عمان و اقیانوس هند باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا