شهرستان ها

مردم کردستان دوست دار نظام و مقید به ارزش های اسلامی هستند

سنندج-امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان دوست دار نظام و مقید به ارزش های اسلامی هستند و در این راستا بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز تقدیم کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: خدمات دستگاه قضائی به مردم کردستان شایسته تقدیر است.

وی به نقش قضاوت در آموزه‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت در جامعه و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفین از جمله اموری است که در آموزه‌های اسلامی به عنوان برترین امور بر آن تأکید شده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم کردستان بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز را تقدیم دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کرده اند.

ماموستا رستمی افزود: امیدواریم با همت مضاعف مسئولان استانی شاهد رفع کاستی و ارتقای خدمات و زیرساخت‌ها در استان باشیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته اظهار داشت: یکی از معضلاتی که جامعه دامن گیر آن شده است مسئله اعتیاد است و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های متولی امر شاهد کاهش معضلات اعتیاد باشیم.

ماموستا رستمی افزود: انتظار می‌رود که خانواده‌های کردستانی بیش از پیش از فرزندان خود در مقابل بلای خانمان سوز اعتیاد مراقبت کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم اقدامات بیشتری انجام دهند و بر وضعیت گرانی قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا