شهرستان ها

مرگ رژیم اشغالگر نزدیک و حتمی است

کرمان- جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کرمان در پی عملیات «طوفان الاقصی» در بیانیه‌ای تاکید کرده است: مرگ رژیم اشغالگر نزدیک و حتمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است: آری روزگاری با مجهز ترین سلاح‌ها در برابر جوانان فلسطینی که تنها سلاح شأن سنگ بود به غارت م ی پرداختند حالا هم باید بهای ۷۶ سال غصب سرزمین را بدهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» پس هنگامی که وعدۀ عذاب و انتقام ما به کیفر نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکارگر و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما را نیز جستجو کنند و این وعدهٔ انتقام خدا حتمی است..(اسرا /۵)

همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند فرآیند افول رژیم کودک کش صهیون شروع شده است و بدون توقف و وقفه ادامه دارد و این رژیم ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید؛ به فضل خدا و هر روز که می‌گذرد این غده سرطانی در حال نزدیک شدن به نابودی است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

جوانان غیور فلسطینی این آیه را به جهانیان دوباره یاداوری کردند: «چه بسیار شده که گروهی اندک به یاری خدا بر سپاهی بسیار، غالب آمده‌اند و خدا با صابران است.»

رژیمی که هیچگاه داشتن بمب اتم را انکار نکرده و به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز بوده است و همیشه ادعای قدرت برتر منطقه را داشته است و ؤویای نیل تا فرات را در سر می پرورانده حال شهرک نشینانش در حال فرار به بیابان و فرودگاه‌های آنها مملو از جمعیتی است که در حال فرار هستند و باقی از ترس موشک‌ها و راکت‌های مقاومت در پناهگاه‌ها به سر می‌برند.

آری روزگاری با مجهز ترین سلاح‌ها در برابر جوانان فلسطینی که تنها سلاح شأن سنگ بود به غارت می‌پرداختند حالا هم باید بهای ۷۶ سال غصب سرزمین را بدهند.

ای امت مسلمان در این برهه که خواهران و برادران غیور فلسطینی ما در حال مبازره برای بازپس گیری سرزمین غصب شده خود هستند تنها رمز پیروزی نهایی اتحاد ما مسلمانان است و بی تفاوتی نسبت به این قضیه خود به معنای چراغ سبز نشان دادن و تنفس مصنوعی به دشمنی است که مرگ آن نزدیک و حتمی است.

امیدواریم در قضیه فلسطین شاهد اتحاد جمعی و کامل مسلمانان باشیم و فراموش نکنیم که قدس قبله اول مسلمین بوده است و این جهود کینه‌ای چند هزار ساله از زمان پیامبر دارند و هیچ گاه خیرخواه کشورهای منطقه نبوده و نیستند و قطعاً اگر می‌توانستند، تمام کشورهای منطقه را تجزیه می‌کردند و تلاش هم کردند اما به اذن الهی و قدرت محور مقاومت به رهبری ایران و رشادت‌های شهید عزیز و سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

همچنین پیامی است به کشورهای مسلمانی که در فکر عادی سازی روابط با این رژیم در حال مرگ هستند که در واقع شرط بندی روی اسب بازنده است و قطعاً متوجه اشتباه خود شده‌اند.

ملت بزرگ ایران بار دیگر حمایت تمام قد خود را از شما برادران و خواهران فلسطینی اعلام می‌کند و تا نابودی کامل این غده سرطانی و حذف کامل آن از نقشه منطقه پشتیبان تمام قد شما خواهد بود هر چقدر هم دشمن مجهز به سلاح‌های پیشرفته باشد شما سلاحی دارید که هزار برابر بهتر از تمام سلاح‌ها است و آن ایمان است؛ ایمان به وعده قطعی خداوند که فرمود: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

به توفیق الهی شاهد نماز جماعت امت اسلامی در مسجد الاقصی به امامت رهبر عزیزمان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا