شهرستان ها

مسئولان استان بوشهر در بین مردم حضور پیدا کنند

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز ظهر شنبه در جمع اهل تسنن جزیره شیف ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اولویت دادگستری استان مردم داری و با مردم بودن است که به همه مسئولان قضائی استان تاکید شده است تا در بین مردم باشند و به خواسته‌ها و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در دیدار با مردم این جزیره و گفتگو با آنها مشکلاتی را مطرح کردند که در این خصوص دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

مهرانگیز بیان کرد: از جمله مشکلات و خواسته مردم جزیره شیف در خصوص آب شیرین، برق و قیمت زمین‌های مربوط به بنیاد مسکن بود که دستور داده شد نشست‌هایی با حضور همه مسئولان متولی این امر در جزیره شیف تشکیل و همه مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی کنند که این نشست به زودی برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا