شهرستان ها

مسئولان روحیه خدمتگزاری را در خود تقویت کنند

نیر- امام جمعه شهرستان نیر گفت: شاخصه اصلی مسئولان تقویت روحیه خدمتگزاری است و نباید مردم اعتماد و وثوق خود به مسئولان را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر نیر اظهار کرد: منتظران واقعی ظهور در کنار اصلاح خود به فکر اصلاح جامعه نیز هستند و با تأسی به سیره عملی و رفتاری ائمه با مؤمنان جلوه‌های واقعی از ظهور را نشان می‌دهند.

وی مردمی بودن و در کنار مردم زیستن را از خصیصه‌های بارز مسئولان اعلام کرد و گفت: شاخصه اصلی مسئولان تقویت روحیه خدمتگزاری است و نباید مردم اعتماد و وثوق خود به مسئولان را از دست بدهند.

امام جمعه نیر تصریح کرد: نگاه از بالا و نگاه آماری جایگاهی در بین مسئولان ندارد و مسئولان باید در مسائل مختلف اقتصادی، نظامی و سازندگی به فکر مردم بوده و در همه حال پای صحبت‌های مردم بنشینند.

حجت‌الاسلام نعمتی با بیان اینکه مسئولان نباید درب خود را روی ارباب رجوع ببندند، افزود: اختصاص وقت ملاقات مردمی، گره‌گشایی از زندگی مردم از جمله رسالت‌های مسئولان است.

وی از امیدآفرینی در جامعه به عنوان یکی از ضروریات جهادگران در برهه فعلی نام برد و خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد ناامیدی در جامعه به اهداف خود برسند بنابراین همه مردم باید با جهاد تبیین با رسوا کردن دشمنان، پیشرفت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف را در جامعه نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام نعمتی با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری در آمریکا و اروپا به ایران اسلامی شکست و بی‌آبرویی تمام عیار برای غرب و آمریکا بود، اضافه کرد: اعترافات مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری برابر مقاومت مردم، وظیفه مسئولان را در خدمت به مردم بیش از گذشته سنگین‌تر می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی، تولید و استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان‌ها، تکیه بر توانمندی‌های هر منطقه، میدان دادن به جوانان منطقه باید در اولویت مسئولان قرار گیرد چرا که الان زمان ایستادن و نگاه کردن نیست.

خطیب جمعه شهرستان نیر از مسئولان خواست تا با صداقت به مردم گزارش بدهند چرا که مسئولیت‌ها ماندنی نیست اما صداقت در گفتار و عمل منجر به ماندگاری شخصیت‌ها می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا