شهرستان ها

مسئولان پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند

پارس آباد – امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: مسئولان پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران و معیشت آنان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر را از لازمه خبرنگار خوب معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران اخبار فرهنگی را نیز بیشتر پوشش دهند، گفت: از مسئولان انتظار است پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند تا خبرنگاران بدون دغدغه بتوانند در رسالت خود موفق عمل کنند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه ماهواره و فضای مجازی عاملی برای افزایش طلاق در جامعه است، بیان کرد: ماهواره و فضای مجازی موجب متلاشی شدن بنیان خانواده شده و آمار طلاق را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه صلاح نیست نمایندگان عزل و نصب دخالت کنند، عنوان کرد: وظیفه نمایندگان قانونگذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا