شهرستان ها

مسابقات ورزشی محلات سنندج پایان یافت

سنندج- مسابقات ورزشی محلات سنندج با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهر سنندج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

سازمان فرهنگی، ورزش و اجتماعی شهرداری سنندج در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح شهر در سال جاری اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری کرد که امروز طی مراسمی از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.

مسابقات محلات سنندج در ۴ رشته ورزشی ۲ رشته مختص بانوان در رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این مراسم اظهار کرد: اقدامات شهرداری سنندج در دو حوزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی طی سال جاری قابل تقدیر بوده است.

فرهاد میمنت آبادی افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی در همه ابعاد زندگی مردم نقش دارد و اجرای این وظایف متعدد است که زمینه تحقق شهر آباد و شهروندان سالم و شاد را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهرداری سنندج با حضور ۶۰۰ نفر برگزار شد، گفت: ایجاد شعف و شادابی در جامعه، تقویت استعدادهای ورزشی، فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه سلامتی در جامعه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده است.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: اگرچه بر اساس مأموریت و وظایف تعریف شده، رسالت شهرداری تقویت ورزش‌های همگانی است اما شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج در این دوره از ورزش قهرمانی هم غافل نبوده است.

میمنت آبادی اظهار کرد: همه آحاد جامعه در حوزه ترویج فرهنگ ورزش همگانی مسئول هستیم و در راستای رفع مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد تلاش کنیم.

وی افزود: مشکلات متعددی در زمینه زیرساخت‌های ورزشی در مرکز استان وجود داریم و امکانات موجود پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: تقویت امکانات و زیرساخت‌های ورزشی نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد و شورا و شهرداری سنندج تمام قد از سرمایه گذارانی که در این حوزه ورود پیدا می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا