شهرستان ها

مساجد و حسینیه‌های آبادان برای آماده میزبانی از زوار اربعین هستند

آبادان- فرماندار ویژه آبادان گفت: تمامی مساجد و حسینیه‌های آبادان برای اسکان و استراحت زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباس‌پور عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اینکه مردم آبادان و همه دستگاه‌های اجرایی برای استقبال و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند و مساجد و حسینه‌ها برای اسکان و استراحت زائران مهیا هستند، افزود: همچنین زیر ساخت‌های لازم توسط شهرداری و موکب‌داران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه فراهم شده تا خدمات‌رسانی مناسبی به زائران داده شود.

فرماندار ویژه آبادان افزود: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهم‌تر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود.

وی به عملیات احداث جاده کندرو در مسیر زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است تا زائران تردد آسان‌تری داشته باشند.

فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: این مسیر یکی از مسیرهای زائران اربعین حسینی به شمار می‌رود و ساخت آن موجب تردد آسان‌تر زائران اربعین حسینی از شلمچه می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا