شهرستان ها

مساجد پایگاه وحدت و توحید/مشکلات مساجد باید توسط مسئولان رفع شود

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن روز مساجد ادامه داد: مساجد پایگاه وحدت و توحید و همدلی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اینکه لازم است خانواده‌ها با مساجد آشنا شده و انس و الفت بیشتری بگیرند، اظهار کرد: حضور در نماز جماعات از موضوعاتی است که برای انس با مسجد کارساز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: لازم است مساجد از نظر ظاهر و برنامه‌ها مرتب و منظم شوند البته مشکلات مساجد باید توسط مسئولان رفع شود.

وی در ادامه با محکومیت این اقدام تروریستی افزود: دشمنان با اعتقادات مردم و نماز خواندن و روزه‌داری و پایبندی به این مسائل مشکل دارند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات و قدردانی از افرادی که وارد این عرصه شده و ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: دشمنان در هر جایی که برای ضربه زدن به نظام اسلامی سرمایه گذاری کنند بیانگر اهمیت آن است که انتخابات یکی از جاهایی است که دشمن با همه توان در این عرصه وارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن در صدد از بین بردن پایگاه‌های اصلی در کشور است، گفت: مجلس هم مساله و هم جایگاه مهمی است و لازم است قانونگذاری ها در آن به صورت درست انجام شود.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: به فرموده امام (ره) اگر مجلس اصلاح شود و قانونگذاری و نظارت صحیح باشد همه امور اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد نا امیدی و یاس در کشور است، یادآور شد: باید روحیه خود را تقویت کرده و اهمیت انتخابات را برای همه تبیین کرد تا انتخاباتی پر شور برگزار و افراد اصلح انتخاب شوند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به روز صنعت دفاعی اضافه کرد: کشور ما از این نظر به اقتدار خاصی دست یافته و دشمنان در سایه این توانمندی نمی‌توانند نگاه دیگری به کشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به در پیش بودن روز پزشک هم گفت: پزشکان با سرلوحه قرار دادن ابوعلی سینا باید سعی کنند معنویت و علم را با هم در آمیزند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در علم پزشکی نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت‌های بسیاری دارد و باید گفت که پزشکی یک حرفه نیست بلکه یک رسالت است.

امام جمعه ارومیه با انتقاد از وضعیت ترافیک شهری و کیفیت نان در ارومیه هم گفت: مسؤولان باید به این مساله فکر کرد و تدابیر لازم را در این دو بخش اتخاذ کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا