شهرستان ها

مسببان ناامنی البرز باید مجازات شوند

یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس خواستار برخورد جدی مسئولان امنیتی با مسببان ناامنی البرز شد و گفت: مماشات با این افراد پایمال کردن حقوق مردم است.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات امروز البرز و تعرض عده ای اغتشاشگر به جان و مال مردم همچنین ادامه اغتشاشات در برخی از نقاط کشور اظهار داشت: در حوادث اخیر مشکلات، مسائل و حقایق روشن شد و معترضان و منتقدان راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند و افرادی که همچنان با گذشت بیش از یک ماه دست به آشوب می‌زنند بدون شک نمی‌توان آنها را از معترضان دانست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه معترض و منتقد به مسائل کشور از مسیر و راه قانونی اقدام می‌کند، عنوان کرد: باید اقدامی قاطع با افراد و اغتشاشگرانی که در نقاط مختلف کشور دست به خرابکاری، آشوب، تخریب اموال عمومی می‌زنند و به ماموران نظامی و انتظامی آسیب می‌زنند، انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اغتشاش، بستن راه عبور مردم، خسارت به اموال مردم و بیت المال معنایی ندارد، تصریح کرد: مماشات با این اغتشاشگران به طور قطع به معنای پایمال کردن حقوق مردم است و قابل قبول نیست و باید به آن خاتمه داد و لازم است مسئولان امنیتی و قضایی تصمیمات جدی و قاطعی در برخورد با این اغتشاشگران بگیرند.

جوکار یادآور شد: وجود و ثبات آرامش در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و در سایه این امنیت و آرامش است که می‌توان در راستای حل مسائل و مشکلات قدم برداشت و فعالیت کرد و کسانی که با اقدامات خود ناامنی و ناآرامی را در کشور به وجود می‌آورند، به طور قطع اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

وی، خواستار برخورد جدی مسئولان امنیتی با مسببان ناامنی البرز شد و گفت: مماشات با این افراد پایمال کردن حقوق مردم است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا