شهرستان ها

«مسعود ایرانی» سرپرست سازمان صمت اردبیل معرفی شد

اردبیل- آیین معارفه و تکریم مدیران سازمان صمت استان اردبیل برگزار و «مسعود ایرانی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، از زحمات ۴.۵ ساله «رامین صادقی» قدردانی و «مسعود ایرانی» به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که بیش از ۹۲ درصد این واحدها فعال و در چرخه تولید قرار گرفتند.

رامین صادقی تصریح کرد: در ۴.۵ سال اخیر تلاش کردیم تا در تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق‌بخشی به امر تولید و رشد متوازن و پایدار بخش صنعت گام‌های مؤثری را برداریم به طوری که ۱۲ طرح صنعتی با اشتغال ۱۵ هزار نفر در استان اردبیل در مرحله افتتاح قرار گرفته و یا در ۲ سال پیش رو آماده بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل سهم استان را در حوزه اشتغال صنعتی ۲۸ درصد اعلام کرد و گفت: در این مدت بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی در استان اردبیل پروانه بهره‌برداری گرفتند.

صادقی به افتتاح ۱۹۶ واحد تولیدی در استان اردبیل در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: طرح توسعه برخی واحدهای صنعتی نیز در این مدت به انجام رسیده است.

وی فعالیت‌های حوزه مدنی را با اکتشاف معدن مس مشگین‌شهر و برآورد اکتشاف سه میلیارد تنی یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در بخش صنعت در استان اردبیل تحولات چشمگیری در سال‌های آینده رقم بخورد.

در این مراسم سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز اضافه کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری را در ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، سرمایه‌های اجتماعی، گردشگری و توانمندی‌های حوزه صنعت و معدن دارد که تاکنون بخش عظیمی از این توانمندی‌ها ظهور و بروز پیدا نکرده است.

مسعود ایرانی ضرورت فعالسازی واحدهای تولیدی و خروج واحدهای راکد را از شرایط به وجود آمده یادآور شد و بیان کرد: ما در مسئولیت جدید سعی خواهیم کرد تا با توجه به تجارب گذشته در مسیر تحول صنعتی استان گام‌های جدی و مؤثری را برداریم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با تلاشی شبانه‌روزی سعی ما بر این است تا موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را به شکل درست و منطقی برداشته و با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در تسهیل‌گری حوزه صنعت و تولید گام‌های مؤثر و روند رضایت بخشی را فراهم کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا